1

1
TAGGED UNDER:

၂၁-ရာစု၏ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာသစ္တစ္ခု

`မေန႕ကလုပ္ရပ္မ်ားသည္ ယေန႕အတြက္ သမိုင္းျဖစ္သကဲ့သို႕ ယေန႕လုပ္ရပ္မ်ားသည္လည္း မနက္ျဖန္အတြက္ သမိုင္းတစ္ခုျဖစ္၏´ ဟူေသာ အဆိုသည္ အခ်ိန္ကာလ၏ သမိုင္းနိယာမတစ္ခုပင္ ျဖစ္ေပသည္။ တစ္သြင္သြင္စီးဆင္းေနသည့္ သကၠရာဇ္မ်ားမွာ သမိုင္းကိုယ္စီႏွင့္ စီးေမွ်ာေနၾကသည္ ျဖစ္သည္။ သကၠရာဇ္၏ စီးဆင္းမႈေအာက္မွာ အလုိက္သင့္ခိုတဲြစီးေမွ်ာေနရျခင္းသည္ သတၱေလာကၾကီး၏သဘာ၀ပင္ ျဖစ္ေပသည္။ သကၠရာဇ္မ်ားႏွင့္အတူ အသိညာဏ္ရွိရွိ စီးေမွ်ာေနၾကရသည့္ အရာသည္ကား လူဟူေသာ သတၱ၀ါပင္တည္း။

လူသားတိုင္းလူသားတိုင္းသည္သမိုင္းကိုယ္စီရွိၾကပါသည္။လူသားတို႕၏ေန႕စဥ္လုပ္ရပ္မ်ားသည္ပင္ လူသားအတြက္ သမိုင္းျဖစ္လာရပါသည္။ လူသားတို႕၏ ေန႕စဥ္လုပ္ရပ္ကြဲျပားမႈေၾကာင့္ သမိုင္းသည္လည္း ျခားနားေနမည္ ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ သမိုင္းမွသည္ အစုအဖြဲ႕သမိုင္း၊ လူမ်ိဳးေရးသမိုင္း၊ ႏိုင္ငံေရးသမိုင္း၊ ဘာသာေရးသမိုင္းစသည္ျဖင့္ သမိုင္းအသြင္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကြဲျပားျခားနားလာရျခင္း ျဖစ္ေပသည္။

လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကတည္းက လူသားတို႔၏ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ မ်က္ေမွာက္ေခတ္အတြက္ သမိုင္းမ်ားပင္ ျဖစ္ေပေတာ့သည္။ သမိုင္း၏ေက်းဇူးေၾကာင့္ပင္ ေရွးလူမ်ား၏ လုပ္ရပ္မ်ားကို ယေန႕ေခတ္ လူသားမ်ား သိရွိရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဘယ္အရာမ်ိဳးမဆို သမိုင္းႏွင့္ ကင္း၍ မရပ္တည္နိုင္ေပ။ သူ႕နည္း သူ႕ဟန္ႏွင့္ သမိုင္းကိုယ္စီ တည္ရွိၾကမွာ ျဖစ္ပါသည္။သမိုင္းဆိုသည္မွာလည္း လူသားတို႕၏ ပေယာဂ ေၾကာင့္သာ ျဖစ္ေပၚလာရျခင္း ျဖစ္သည္။ လူသားတို႕၏ ဖန္တီးမႈေၾကာင့္ ဘာသာတိုင္း၊ လူမ်ိဳးတိုင္း၊ ႏိုင္ငံ တိုင္းမွာ သမိုင္းကိုယ္စီျဖင့္ ရပ္တည္လာရျခင္း ျဖစ္ေပသည္။

ဤေနရာ၌ တင္ျပမည့္ ``၂၁-ရာစု၏ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာသစ္တစ္ခု´´ဟူသည္ အမ်ိဳး၊ ဘာသာ၊ သာသနာအတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား ျဖစ္ေပၚေစမည့္ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´ မည္ေသာ သမိုင္းစာ မ်က္ႏွာသစ္တစ္ခုပင္ ျဖစ္ေပသည္။

``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ လုပ္ရပ္မ်ားသည္ ေနာင္အနာဂတ္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ သမိုင္းတစ္ခု အသြင္ျဖင့္ အမွန္တကယ္ တည္ရွိေနမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ဤအသင္းသည္ ႏွစ္ေပါင္းဘယ္၍ဘယ္မွ် တည္တံ့ခိုင္ျမဲ မည္ကိုကား အတိအက် ေဟာကိန္းထုတ္လို႔ မရနိုင္ေပ။ ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္သူ အဖြဲ႕သူ/သားတို႕၏ ကာယ အား၊ ညာဏအား၊ ဓနအားႏွင့္အတူ ေစတနာထားျခင္း အႏွစ္နာ ခံနိုင္ျခင္းအေလ်ာက္ ရွင္သန္ေနမည္ ျဖစ္ေပသည္။ မည္သို႕ပင္ျဖစ္ေစ ေနာင္အနာဂါတ္ရဲ႕ တစ္ခိ်န္ခ်ိန္မွာ ”၂၁.ရာစုေခတ္တုန္းက ကရင္လူမ်ိဳးတို႕၏အင္အားအပိုင္း အစမ်ားစည္လံုးျခင္းမွ ေပါက္ဖြားလာသည့္ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´ မည္ေသာ သမိုင္းတြင္ လုပ္ရပ္တစ္ခု ရွိခဲ့ဖူးေၾကာင္း ေနာင္ရာစုသစ္ စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ ရွင္သန္ေနဦးမည္ဟု ရဲ၀ံ့စြာ ေျပာဆိုနုိင္ပါသည္။ ရဲ၀ံ့စြာ ေျပာဆိုႏိုင္ရျခင္းအေၾကာင္းမွာ-
``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ စည္းလံုးျခင္းအင္အားျဖင့္ ဖူးပြင့္လာသည့္ အက်ိဳးေက်းဇူးရလဒ္မ်ား အခိုင္အမာ ရွိေနျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပသည္။

``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ သက္တမ္းမွာ ၁၀-စုႏွစ္တစ္ခု၏ တစ္၀က္မွ်သာ ရွိပါေသးသည္။ သို႔ေပမယ့္ အနာဂတ္သမိုင္းေကာင္းက်န္ရစ္ဖုိ႔ ``ဇြဲကပင္ပညာဥယ်ာဥ္ေက်ာင္း´´ဟူေသာ အမည္ျဖင့္ ကရင္ ျပည္နယ္၏ ျမိဳ႕ေတာ္ဘားအံတြင္ အသီးအပြင့္ရလဒ္တစ္ခု ဖူးပြင့္လာျခင္းကို အသင္းသူ/သားမ်ား အသိပင္ ျဖစ္ေပသည္။ သက္တမ္းႏု ဥယ်ာဥ္တြင္းမွာ ယခုကဲ့သို႔ အသီးအပြင့္ရလဒ္တစ္ခု ဖူးပြင့္လာႏိုင္ျခင္းသည္ အမွန္တကယ္ပင္ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာ ေကာင္းလွပါသည္။

``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ ပညာေတာ္သင္ေထာက္ပံ့ေရးဟူေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္အတိုင္း ျပည္ပ ထြက္ပီး ပညာေရးကို ဦးစားေပး ရွာေဖြစုေဆာင္းေနၾကသည့္ ကရင္ရဟန္းေတာ္မ်ားကိုလဲ ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း စြမ္းနိုင္သမွ် ေထာက္ပံ့အားေပးနိုင္ၾကျခင္းကိုလည္း အသင္းသူ/သားအားလံုး သိႏွင့္ျပီးသားပင္ ျဖစ္ေပသည္။ အသင္းသူ/ သားတို႕၏ စုစည္းမႈရလဒ္မ်ားႏွင့္ ပညာေတာ္သင္ရဟန္းေတာ္မ်ားကို အားေပးေထာက္ပံ့ ရျခင္းသည္လည္း ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´အတြက္ ဂုဏ္ယူ၀မ္းေျမာက္စရာပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´ ၏အားေပးေထာက္ပံ့မႈမ်ားသည္ ပညာေတာ္သင္ရဟန္းေတာ္မ်ား ပညာေရး စရိတ္အတြက္ အျပည့္အ၀ မရွိေသာ္လည္း ျဖဴစင္ျမင့္ျမတ္သည့္ ေစတနာ၊ သဒၶါတရား အရင္းခံမ်ား ျဖစ္သည့္ အတြက္ေၾကာင့္ ပညာဆည္းပူးေနၾကေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ားအတြက္ အမွန္တကယ္ မဟာအားေဆး တစ္ခြက္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။

အသင္းသူ/သားမ်ား၏ ေစတနာ ေမတၱာထားျခင္းေၾကာင့္ ပညာဆည္းပူးေနၾကသည့္ ရဟန္းေတာ္မ်ား သည္လည္း အားထုတ္မႈကိုယ္စီျဖင့္ ဘြဲ႕ဒီဂရီအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ဖို႔ လက္လွမ္းေနၾကလ်က္ ရွိေပသည္။ အခ်ိဳ႕ေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္လည္း (BA.MA) ဘြဲ႕ဒီဂရီေအာင္ပန္းကို ဆြတ္ခူးျပီး (PH.D) ဘြဲ႕ကို ပိုင္ဆိုင္ရဖို႔ ေရွ႕ဆက္ျပီး ခ်ီတက္ေနၾကဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ ယခုလို ရဟန္းေတာ္မ်ား ေအာင္ပန္းကို ဆြတ္ခူးနိုင္ျခင္းသည္ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ အားေပးေထာက္ပံ့မႈမ်ား တစ္စိတ္တစ္ပိုင္းအေနျဖင့္ ပါ၀င္လ်က္ရွိပါသည္။ ဤေအာင္ပန္းမ်ားသည္လည္း သက္တမ္းႏုဥယ်ာဥ္အတြင္းမွ ပြင့္လန္းလာသည့္ အက်ိဳးရလဒ္မ်ားပင္ျဖစ္ပါသည္။ အေၾကာင္းတရားအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ပြင့္လန္းျပီး ႏြမ္းလ်သြားသည့္ ပ်ိဳးပင္မ်ားလည္း မလြဲမေသြရွိမွာ အမွန္ပင္ ျဖစ္သည္။ ႏြမ္းလ်မႈမ်ားကို အမႈမထားဘဲ ပြင္းလန္းေနသည့္ ပ်ိဳးပင္ေလးေတြကို ၾကည့္ျပီး ပီတိေ၀ျဖာ သာယာၾကည္ႏူးေနရျခင္းသည္ ျမင့္ျမတ္ေသာ ဥယ်ာဥ္မွဴးတို႕၏ ျဖဴစင္ေသာလုပ္ရပ္ပါေပတည္း။

ေနာက္လာမည့္ ၁၀-စုႏွစ္တစ္ခုအတြင္းမွာ ယခုလက္ရွိပညာဆည္းပူးေနၾကသည့္ ရဟန္းေတာ္ မ်ားသည္ ဘြဲ႕ဒီဂရီကိုယ္စီႏွင့္ အမ်ိဳး၊ ဘာသာ၊ သာသနာအတြက္ မိမိတို႕စြမ္းနိုင္ရာဘက္ကို လိုက္ျပီး အားက်ိဳးမာန္တက္ ေဆာင္ရြက္ၾကမည္မွာ ၾကိဳတင္ေတြးရင္း ၀မ္းေျမာက္ပီတိ ျဖစ္မိပါသည္။ အသင္းသူ/သားမ်ားလည္း ပီတိကိုယ္စီႏွင့္ ၀မ္းေျမာက္လိမ့္မည္ဟု စာေရးသူ ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္…။

``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မွာ အနာဂတ္လူငယ္မ်ား ပညာႏို႕ရည္ ေသာက္စို႔ရျခင္း အခ်က္တစ္ခ်က္ ပါ၀င္ေနသည္ကို အသင္းသူ/သားအားလံုး သိႏွင့္ျပီးသား ျဖစ္ပါသည္။ ဤေမွ်ာ္လင့္ခ်က္သည္ လည္း မၾကာေတာ့သည့္ အနာဂတ္တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ျပည့္၀လာလိမ့္မည္ဟု စာေရးသူ ယံုၾကည္မိပါသည္။ အေၾကာင္းမွာ- လက္ရွိပညာဆည္းပူးေနၾကသည့္ ရဟန္းေတာ္မ်ားသည္ ဘြဲ႕ဒီဂရီမ်ားကို ကိုယ္စီပိုက္ျပီး သက္မဲ့ အသြင္မ်ိဳးျဖင့္ ရပ္တည္ေနၾကလိမ့္မည္ မဟုတ္ေခ်။ မိမိတို႕စြမ္းနိုင္ရာ အခန္းက႑ကေနျပီး မိမိတို႕ တတ္ေျမာက္ထားသည့္ ပညာမ်ားကို အနာဂတ္လူငယ္မ်ားအတြက္ လက္ဆင့္ကမ္း ျဖန္႕ေ၀ၾကလိမ့္မည္ဟု အျပည့္အ၀ ယံုၾကည္မိပါသည္။

ဤမွ်ေသာ အက်ိဳးရလဒ္ႏွင့္ပင္ ``၂၁-ရာစု၏ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာသစ္တစ္ခု´´ဟု ဆိုနိုင္ပါသည္။ ယခုတင္ျပေရးသားထားသည့္ အနည္းငယ္ေသာအက်ိဳးရလဒ္မ်ားသည္ ဘယ္ေခတ္ကာလတုန္းကမွ ကရင္ လူမ်ိဳးတို႕ မေရးျဖစ္လိုက္သည့္ သမိုင္းစာမ်က္ဟုဆိုလ်င္ မွားနိုင္မည္မဟုတ္ေပ။ ယခုအခ်ိန္တြင္မူ ``ဇြဲကပင္ပညာ ဒါနအသင္း´´ဟူေသာ ကေလာင္ရွင္က ၂၁-ရာစု၏ စာမ်က္ႏွာသစ္ကို ေရးသားလိုက္ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ သို႕ျဖစ္၍ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´ကုိ ``၂၁-ရာစု၏ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာသစ္ တစ္ခု´´ဟု တင္စားျပီး ေရးသားလိုက္ရျခင္း ျဖစ္ေပသည္။

ဤအသင္းကို တစ္ဦးတစ္ေယာက္စြမ္းအားႏွင့္ တည္ေဆာက္ထားျခင္း မဟုတ္ေၾကာင္းကို အသင္းသူ၊ အသင္းသားမ်ား အားလံုးအသိပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အနည္းငယ္ေသာအားမာန္မ်ားကို စုစည္းေပါင္းစပ္ျပီးမွ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´ဟူသည္မွာ ေပါက္ဖြားလာရျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ သို႕အတြက္ေၾကာင့္ ကိုယ္စီ ကိုယ္စီ စြမ္းႏိုင္သမွ် ၀ိုင္း၀န္းထိန္းသိမ္းႏိုင္မွသာ ေရရွည္တည္တ့ံခိုင္ျမဲမည္ ျဖစ္သည္။ ေရွရွည္တည္တ့ံ ခိုင္ျမဲမွသာ အနာဂတ္တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ သမိုင္းေကာင္းဂုဏ္ျဒပ္ေတြ ပိုမိုေပၚလြင္ေနမည္ ျဖစ္သည္။ အသင္းသူ၊ အသင္းသားမ်ား၏ စုေပါင္းစြမ္းအားျဖင့္ တည္ေထာင္ဖြဲ႕စည္းထားသည့္ အသင္းကုိ တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ အဖ်က္သမားပေယာဂေၾကာင့္ အပ်က္ခံ၍ မသင့္ျမတ္ေပ။ ပ်က္စီးမႈကို ကိုယ္စီကိုယ္ငွ ၀ိုင္း၀န္းထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္သင့္ေပသည္။

``သခၤါရနိယာမေအာက္မွာ တည္ျမဲျခင္းမရွိ´´ဟူေသာ သီအိုရီကို အသင္းသူ၊ အသင္းသားမ်ား လက္ခံရမည့္ အခ်က္တစ္ခ်က္ပင္ ျဖစ္ေပသည္။ သုိ႔ေပမယ့္ လူသားတို႕၏ ကံ၊ ညာဏ္၊ ၀ီရိယအားမာန္ႏွင့္ ၀ိုင္း၀န္းထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ၾကလွ်င္ ခိုင္ျမဲသင့္သည့္ အခိုက္အတန္႕တစ္ခုအေနျဖင့္ ခိုင္ျမဲေနမည္ကိုေတာ့ ေမ့မထားသင့္ေခ်။ ကံ၊ ညာဏ္၊ ၀ီရိယ တို႕၏ တန္ျပန္မႈအက်ိဳးရလဒ္မ်ားကို မုခ်ခံစားရမည္ဟူေသာအခ်က္ကို ယံုၾကည္ရမည္ ျဖစ္ေပသည္။ ယခုမိမိတို႕ စိုက္ထုတ္လိုက္သည့္ ကံ၊ ညာဏ္၊ ၀ီရိယအားမာန္သည္ ေနာင္ တစ္ခ်ိန္တြင္ ရွိၾကသည့္ အနာဂတ္လူငယ္မ်ား မလြဲမေသြ ရရွိခံစားၾကမည္ ျဖစ္ေပသည္။

လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၅၀၀-ေက်ာ္ကာလတုန္းက မဇၥ်ိမေဒသတစ္ခြင္လံုး ေနအသြင္လအသြင္ပမာ ဘုန္းေတာ္တန္းခိုးေတာ္ ေတာက္ပခဲ့သည့္ ရွင္ေတာ္ဗုဒၶသည္ပင္ မတည္ျမဲျခင္းသေဘာတရားကို မလြန္ဆန္နိုင္ ခဲ့သည္ မဟုတ္ပါေလာ။ သို႕ေသာ္လည္း ရွင္ေတာ္ဗုဒၶ၏ ၄၅-၀ါကာလပတ္လံုး စိုက္ထုတ္ခဲ့သည့္ လုံ႕လ၀ီရီယ မ်ားသည္ အခ်ည္းႏွီးမျဖစ္ခဲ့ေခ်။ ရွင္ေတာ္ဗုဒၶ စိုက္ထုတ္ခဲ့သည့္ ၀ီရိယအက်ိဳးဆက္အေနျဖင့္ ယေန႕ထက္တိုင္ ကမၻာ့လူသားမ်ားအလယ္မွာ ၾကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္သည့္ ``ဗုဒၶဘာသာ´´ဟူ၍ သမိုင္းေကာင္းတစ္ခု ရွင္သန္ေန လ်က္ပင္ ရွိပါသည္။

ရွင္ေတာ္ဗုဒၶ၏ သာသနာ့သမိုင္းမွာ နာမည္ေက်ာ္ၾကားလူသိမ်ားသည့္ အေသာကရွင္ဘုရင္သည္လည္း သခၤါရနိယာမေအာက္မွာ ဆိတ္သုဥ္းခဲ့ရသည္ မဟုတ္ပါေလာ။ သို႕ေပမယ့္ ရွင္ဘုရင္၏ စိုက္ထုတ္ထားခဲ့သည့္ ဘာသာ၊ သာသနာအတြက္ ၀ီရိယမ်ားသည္ အက်ိဳးမဲ့မျဖစ္ေစဘဲ ယေန႕ထက္တုိင္ ခန္းနားသည့္ သမိုင္းတစ္ခု အေနျဖင့္ ရွင္သန္ေနလ်က္ပင္ ရွိပါသည္။
သို႕အတြက္ေၾကာင့္ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´သည္လည္း သခၤါရနိယာမေအာက္မွာ ရပ္တည္ေနရ သည့္ အသင္းတစ္ခုျဖစ္သျဖင့္ ဆိတ္သုဥ္းျခင္းသေဘာတရားႏွင့္ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ရင္ဆိုင္ရမည္ ျဖစ္ေပသည္။
ပ်က္သုဥ္းျခင္းသေဘာတရားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ရေစကာမူ ေပ်ာက္ဆံုးျခင္းအျဖစ္သုိ႔ လြယ္လြယ္ကူကူ မေရာက္နိုင္ ေၾကာင္းကို ရဲ၀ံ့စြာ ဆိုခ်င္ပါသည္။ အေၾကာင္းမွာ- ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´၏ အားထုတ္မႈမ်ားသည္ ေနာင္အနာဂတ္တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ သမိုင္းေကာင္းတစ္ခုအသြင္ျဖင့္ ဂုဏ္ျဒပ္ေတြ ဆက္လက္ထင္ဟပ္ေနဦးမည္ ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ေပတည္း။

နိဂံုးခ်ဳပ္အေနျဖင့္ ``ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း´´သည္ ၂၁-ရာစု၏ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာသစ္တစ္ခုကို ေရးသားေနျပီး ျဖစ္သည္။ သမိုင္းစာမ်က္ႏွာ ေရရွည္တည္တ့ံနိုင္ဖို႔အေရးတြင္ အသင္းသူ၊ အသင္းသားအားလံုး တာ၀န္ကိုယ္စီရွိၾကပါသည္။ မိမိတို႕စြမ္းနိုင္ရာအခန္းက႑ကေန ေစတနာ၊ ေမတၱာထားျပီး ၀ိုင္း၀န္းထိန္းသိမ္း ေစာင့္ေရွာက္ၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းရင္း နိဂံုးခ်ဳပ္အပ္ပါသည္။

(အမွားထဲတြင္ ရွိေနသည့္ လူသားတစ္ေယာက္မို႕ အမွားမ်ားကို ခြင့္လြတ္ေစခ်င္ပါသည္။)
အျဖဴေရာင္ေစတနာျဖင့္……..
(အဲတ္ုယွာ)

(အျဖဴေရာင္အလင္းတန္း၏ ေရာင္ျပန္ဟပ္မႈသည္ အေမွာင္ထု မျဖစ္ႏိုင္ေပ။)
အသင္းသူ၊ အသင္းသားမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာေဘးရန္ကြာ၍ ေမတၱာႏွလံုး ကိုယ္စီသံုးျပီး ဇြဲကပင္ပညာဒါနအသင္း၏ ေရရွည္တည့္တံ့မႈကို အားက်ိဳးမာန္တက္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ၾကပါေစလို႔ ေမတၱာပို႔သ ဆႏၵျပဳရင္း………………………….။

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Text Widget

Notification...!အသိေပးျခင္း...

Hello, everybody. This Blog will present news, articles, poems, religious knowledge and, culture and traditions of Karen ethnic group, etc. Regarding religious knowledge, we believe that everyone has his or her respective human rights that one can freely worship what religion he likes as well as he has a chance to undertake his or her own welfare and others’. Thus, although this KDA organization is aimed for the development of education of our Karen Monks, it will also pay attention to both our Karen national ethnic group and religious affairs, especially, for our new generation. It should be aware of that in this Blog, there will not be allowed to present news, articles photos and poems concerning the religious conflicts, usages of dispute and controversy, the facts that can make harmful to others, religious attraction, stimulating other people to convert to one’s religion and the discrimination of religion and something like that in this Chat box.{Kwekabaung Dana Association - K.D.A}

Recent Articles

မာန္နာဲၪာေဏာဒယ(ခ္ုလို၀္) မာန္နာဲသုစိတၱ(လာကေဒါင္)
Proudly Powered by Blogger.